خدا ازشون نگذره
 
 
 

خدا ازشون نگذره
ارسال شده در یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, - 4 PM
شماها یادتون نمیاد ؛ ما هم یه روزایی مثل آدم زندگی میکردیم 

تا یه نامردی اومد گفت:
.
.
.
.
ینی تو وبلاگ نداری؟!؟

خدا ازش نگذره ...
 
+ای خدا ازتون نگذره سارا فاطمه{ش} زهرا..  :دی


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت15:50---16 مهر 1392
خیلی نامردی فاطیییییییییییییییی

من گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:پ ن پ عمم گف...تو سارا و زهرا گفتین دیگه


سها بانو
ساعت9:40---11 مهر 1392
نبینم ناراحتتیو

shaghayegh
ساعت17:29---10 مهر 1392
mikhay baham bezanimeshooooooooooon????????
پاسخ:اره پایه ای؟


محمد حسین
ساعت23:15---9 مهر 1392
من که خودم این اشتباه رو کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه